Skip to main content

INSOLITO...

Posted in

De seguro non se trata do pior que está acontecendo no mundo en termos de maltrato animal. Hai cousas tan ruíns ou piores que esta. A crueldade humana non ten limites.

Ésta e a nova que saiu publicada, en varios diarios.

O que chama a atención é a cantidade de "persoas", ou "membros da especie humana", que participan pasivamente nesta crueldade sen reaccionar. Dende o tarado que ideou o asunto, pasando por quen o autorizou, os responsables do local e, sobre todo, o enorme número de visitantes que asistiron, impasibles, a esta demostración da indignidade que pode acadar a nosa especie.

09/03/08 - Lean o comentario onde, dentro do debate, hai un enlace que inclue unha nota de prensa que, ó parecer, emitiu a Galería.

Unha opinión

Unha opinión complementaria:

"Según las únicas fuentes oficiales que he podido encontrar, la Directiva del museo, varios trabajadores de éste, el propio artista, y algún periódico que había hecho los deberes, el perro no murió.

No sólo no murió, sino que era alimentado de noche por uno de los guardias. Aunque eso no es interesante para mis colegas los de Liberad a Willy, porque no resulta polémico."

- Máis aquí -

Enviar un comentario nuevo

El contenido de este campo se mantiene como privado y no se muestra públicamente.
CAPTCHA
Copie la imagen o letras en el recuadro antes de enviar
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.